Jump to content
  • Buscar en
    • Más opciones...
    Encontrar resultados que contengan...
    Encontrar resultados en...
YitanXI

Hilo para hablar en Ingles

Publicaciones recomendadas

Fimosis Alastor

Publicado
vida restante: 100%

Què puta que només heu de dir, puta puta? Ja sabré que em vaig graduar a la part superior de la meva classe en els segells de la Marina i he participat en nombroses incursions secretes a Al-Quaeda i tinc més de 300 morts confirmats. Estic entrenat en la guerra de goril·les i sóc el màxim franctirador de totes les forces armades dels Estats Units. No ets per mi, sinó un altre objectiu. T'esborraré el puto amb precisió del qual no s'havia vist mai a la Terra, marca les meves putes paraules. Creus que pots escapar dient-me aquesta merda per Internet? Penseu de nou, merda. A mesura que parlem, estic contactant la meva xarxa secreta despies a tots els EUA i el vostre IP sestà localitzant en aquest moment per tal de preparar-vos millor per a la tempesta. La tempesta que eixuga la mica patètica que anomenes de la teva vida. Estàs fotent mort, noi. Puc estar a qualsevol lloc i en qualsevol moment i puc matar-te de més de set-cents maneres, i això només amb les mans nues. No només estic àmpliament entrenat en combats desarmats, sinó que tinc accés a tot larsenal del Cos marítim dels Estats Units i el faré servir fins al màxim per eixugar el cul miserable de la cara del continent, poca merda. Si només haguessis sabut quina retribució descarada el teu petit comentari "intel·ligent" estava a punt de derrotar, potser hauries tingut la puta llengua. Però no ho podríeu, no ho heu fet, i ara esteu pagant el preu, diable idiota. Vaig a merda de fúria per tot arreu, i us hi ofegareu. Estàs follant mort, fill.

o3pQgOR.jpg 

Compartir este mensaje

Enlace al mensaje
Compartir en otros sitios web

gothmog_es Geralt de Rivia

Publicado

Què puta que només heu de dir, puta puta? Ja sabré que em vaig graduar a la part superior de la meva classe en els segells de la Marina i he participat en nombroses incursions secretes a Al-Quaeda i tinc més de 300 morts confirmats. Estic entrenat en la guerra de goril·les i sóc el màxim franctirador de totes les forces armades dels Estats Units. No ets per mi, sinó un altre objectiu. T'esborraré el puto amb precisió del qual no s'havia vist mai a la Terra, marca les meves putes paraules. Creus que pots escapar dient-me aquesta merda per Internet? Penseu de nou, merda. A mesura que parlem, estic contactant la meva xarxa secreta despies a tots els EUA i el vostre IP sestà localitzant en aquest moment per tal de preparar-vos millor per a la tempesta. La tempesta que eixuga la mica patètica que anomenes de la teva vida. Estàs fotent mort, noi. Puc estar a qualsevol lloc i en qualsevol moment i puc matar-te de més de set-cents maneres, i això només amb les mans nues. No només estic àmpliament entrenat en combats desarmats, sinó que tinc accés a tot larsenal del Cos marítim dels Estats Units i el faré servir fins al màxim per eixugar el cul miserable de la cara del continent, poca merda. Si només haguessis sabut quina retribució descarada el teu petit comentari "intel·ligent" estava a punt de derrotar, potser hauries tingut la puta llengua. Però no ho podríeu, no ho heu fet, i ara esteu pagant el preu, diable idiota. Vaig a merda de fúria per tot arreu, i us hi ofegareu. Estàs follant mort, fill.

Politics. Closing.

Compartir este mensaje

Enlace al mensaje

iI_pitv Belias

Publicado

Sometimes I see small girls and think about how they would look without clothing.

NymRmg4.png

Compartir este mensaje

Enlace al mensaje

Publicado

So if I asked you about art youd probably give me the skinny on every art book ever written. Michelangelo? You know a lot about him. Lifes work, political aspirations, him and the pope, sexual orientation, the whole works, right? But I bet you cant tell me what it smells like in the Sistine Chapel. Youve never actually stood there and looked up at that beautiful ceiling. Seen that.

If I asked you about women youd probably give me a syllabus of your personal favorites. You may have even been laid a few times. But you cant tell me what it feels like to wake up next to a woman and feel truly happy. Youre a tough kid. I ask you about war, and youd probably, uh, throw Shakespeare at me, right? Once more into the breach, dear friends. But youve never been near one. Youve never held your best friends head in your lap and watched him gasp his last breath, looking to you for help.

And if I asked you about love you probably quote me a sonnet. But youve never looked at a woman and been totally vulnerable. Known someone could level you with her eyes. Feeling like God put an angel on earth just for youwho could rescue you from the depths of hell. And you wouldnt know what its like to be her angel and to have that love for her to be there forever. Through anything. Through cancer. You wouldnt know about sleeping sitting up in a hospital room for two months holding her hand because the doctors could see in your eyes that the term visiting hours dont apply to you.

You dont know about real loss, because that only occurs when you love something more than you love yourself. I doubt youve ever dared to love anybody that much. I look at you; I dont see an intelligent, confident man; I see a cocky, scared shitless kid. But youre a genius, Will. No one denies that. No one could possibly understand the depths of you. But you presume to know everything about me because you saw a painting of mine and you ripped my fuckin life apart.

Youre an orphan right? Do you think Id know the first thing about how hard your life has been, how you feel, who you are because I read Oliver Twist? Does that encapsulate you? Personally, I dont give a shit about all that, because you know what? I cant learn anything from you I cant read in some fuckin book.

Unless you wanna talk about you, who you are. And Im fascinated. Im in. But you dont wanna do that, do you, sport? Youre terrified of what you might say. Your move, chief.

Compartir este mensaje

Enlace al mensaje

Publicado

When youre young, not much matters. When you find something that you care about, then thats all you got. When you go to sleep at night, you dream of pussy. When you wake up, its the same thing. Its there in your face. You cant escape it. Sometimes when youre young, the only place to go is inside. Thats just it. Fuckin is what I love. Take that away from me, and I really got nothing.

Compartir este mensaje

Enlace al mensaje

Gatoencerrao Inquisidor

Publicado
I'm speak in kittie:miau miau miau miauuuu Editado por Gatoencerrao

CFXGA7v.gif

Compartir este mensaje

Enlace al mensaje

Publicado

Three Rings for the Elven-kings under the sky,

Seven for the Dwarf-lords in their halls of stone,

Nine for Mortal Men, doomed to die,

One for the Dark Lord on his dark throne

In the Land of Mordor where the Shadows lie.

One Ring to rule them all, One Ring to find them,

One Ring to bring them all and in the darkness bind them.

In the Land of Mordor where the Shadows lie.

Compartir este mensaje

Enlace al mensaje

Big Boss18 Magus

Publicado
vida restante: 50%
Te paso el hilo a cys, también me pondré en contacto contigo y que sepas que la bandera española es solo para que la gente identifique mi nacionalidad, no echo a nadie por mucha apología del terrorismo que haga.

Have a good day ma frends

QJNlMdX.jpglgsvjcW.jpg

"FORERO PERSEGUIDO"

Compartir este mensaje

Enlace al mensaje