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[Hilo Oficial] Killing Floor 2 (En desarrollo). EA 21 de abril.


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44 respuestas en este tema

    llangu

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#31

Escrito 27 abril 2015 - 10:20

http://www.vg247.com...-mods-pc-steam/

Así se hace, al menos con este juego nos libramos de la mierda de nueva politica de Valve.


Eso está muy bien.

PD: ¿Alguien juega con stuttering del 15?

QO6YvaS.png

              i7-5930k@3.5Ghz / ASUS X-99A / 16GB RAM DDR4 / Aorus GTX 1080 Ti

DrQG7PH.jpg

 


  • theradikal11

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#32

Escrito 27 abril 2015 - 10:30

A mi me va estupendamente.

 

De momento he jugado con el comando y el apoyo, los tengo a nivel 5 ambos. Por cierto, Apoyo es tremendo, me encanta la recortada de 1500 pavos, es brutal.

 

Esta semana me pillaré el resto parar probar, berseker y médico. 

 

Espero que en el 2 le pongan más tipos de enemigos, algunas clases más, veremos a ver que novedades traen los de tripwire.

 

Salu2



#33

Escrito 27 abril 2015 - 10:59

Copio y pego una información interesante de un compañero de eol.

 

DcKnoche escribió:A los que quieran aumentar el limite de cuerpos muertos:

Vayan a "C:\Users\[USERNAME]\Documents\My Games\KillingFloor2\KFGame\Config", busquen el archivo ''KFGame.ini y lo abren con el note pad y buscan estas lineas:

[KFGame.KFGoreManager]
GoreFXLifetimeMultiplier=1.200000
BodyWoundDecalLifetime=30.000000
BloodSplatterLifetime=10.000000
BloodPoolLifetime=20.000000
GibletLifetime=20.000000
MaxBodyWoundDecals=5
MaxBloodSplatterDecals=20
MaxBloodPoolDecals=20
BloodSplatSize=100.000000
BloodPoolSize=125.000000
MaxDeadBodies=24
MaxBloodEffects=25
MaxGoreEffects=15
AllowBloodSplatterDecals=True
PersistentSplatTraceLength=1000.000000
MaxPersistentSplatsPerFrame=75
bAllowBloodSplatterDecals=True

La linea que dice ''Maxdeadbodies'' es el limite de cuerpos muertos en el piso. Les recomiendo ir probando en intervalos de 50 o 100 puesto que los cuerpos conservan las físicas. Yo lo tengo en 200 y es un espectáculo.

SI QUEREIS MEJORAR UN POCO EL RENDIMIENTO buscar ''bAllowRagdollAndGoreOnDeadBodies='' y lo setean true o false si quieren apagar o no las físicas en los cuerpos muertos.


Editado por spawn comand, 27 abril 2015 - 11:00 .


  • hjmp

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#34

Escrito 28 abril 2015 - 02:50

Copio y pego una información interesante de un compañero de eol.

 

DcKnoche escribió:A los que quieran aumentar el limite de cuerpos muertos:

Vayan a "C:\Users\[USERNAME]\Documents\My Games\KillingFloor2\KFGame\Config", busquen el archivo ''KFGame.ini y lo abren con el note pad y buscan estas lineas:

[KFGame.KFGoreManager]
GoreFXLifetimeMultiplier=1.200000
BodyWoundDecalLifetime=30.000000
BloodSplatterLifetime=10.000000
BloodPoolLifetime=20.000000
GibletLifetime=20.000000
MaxBodyWoundDecals=5
MaxBloodSplatterDecals=20
MaxBloodPoolDecals=20
BloodSplatSize=100.000000
BloodPoolSize=125.000000
MaxDeadBodies=24
MaxBloodEffects=25
MaxGoreEffects=15
AllowBloodSplatterDecals=True
PersistentSplatTraceLength=1000.000000
MaxPersistentSplatsPerFrame=75
bAllowBloodSplatterDecals=True

La linea que dice ''Maxdeadbodies'' es el limite de cuerpos muertos en el piso. Les recomiendo ir probando en intervalos de 50 o 100 puesto que los cuerpos conservan las físicas. Yo lo tengo en 200 y es un espectáculo.

SI QUEREIS MEJORAR UN POCO EL RENDIMIENTO buscar ''bAllowRagdollAndGoreOnDeadBodies='' y lo setean true o false si quieren apagar o no las físicas en los cuerpos muertos.

 

Se me había olvidado ponerlo aquí...

 

Por cierto, un saludo, DcKnoche vuestro servidor X-D


20hx541.png

Case: Thermaltake Chaser Mk-1, Grafica: EVGA GTX 770 SC, Procesador: i5 4670K, Disipador: Cooler Master Hyper 212 Evo, Ram: 8Gb (4x2) 1888 Hyper X Kingstone, Motherboard: MSI Gaming Z87 GD65, HDD: Western Digital Caviar Black 2 TB, SSD: Crucial M550 256 GB


#35

Escrito 28 abril 2015 - 11:42

Yo lo he puesto a 100 cuerpos con físicas activadas.

 

Y no se me ha resentido, pero miedo me da si lo subo a 300.



  • LordKabuki

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#36

Escrito 10 mayo 2015 - 21:09

Tripwire, en su primer "State of the Killing Floor 2 Union Address" realizado hace dos días atrás anunció estar trabajando en algunos fixes para bugs y cambios en el balance, así como la primera actualización en contenido del juego.

 

Se trata de un nuevo escenario o mapa Manor, ambientado en una "spenceriana" (1) mansión ubicada en los Alpes Suizos. Dejamos las siguientes imágenes aparecidas en el foro oficial, cortesía de la desarrolladora:

 

 

KillingFloor2_Manor_Reveal_0002.jpg

 

KillingFloor2_Manor_Reveal_0003.jpg

 

KillingFloor2_Manor_Reveal_0004.jpg

 

KillingFloor2_Manor_Reveal_0007.jpg

 

 

 

 

Fuente: Foro oficial de Tripwire Interactive.

 

 

(1)

 

 

 

 

 

Por otro lado, Tripwire Interactive formará parte del evento "PC Gaming Show" (16 de junio 2015)

 

logo-large-2.png

 

Patrocinadores de evento :

 

- AMD

- PC Gamer

- Bohemia Interactive (Europa)

- Twitch

- Tripwire Interactive (Estados Unidos)

- Digital Storm

 

 

 

Conferenciantes:

 

 

Habrá desarrolladores, publishers, compañias de hardware, prensa y fans.

 

- AMD

- Blizzard Entertainment

- Bohemia Interactive

- Cliff Bleszinski (2)

- Cloud Imperium Games

- Dean Hall

- Devolver

- Humble Bundle

- Heart Machine

- Paradox Interactive

- Square Enix

- y last, but not least (importante) Tripwire Interactive.

 

 

 

(2) "PC is where I'm going to wind up. That's where the community is."  ¿Y el dinero tambien, no?

 

( Fuente: Artículo "Cliff Bleszinski, Planning to Develop Digital-Only PC Titles.";por Sean D Knight.19 de febrero 2014, Maximun PC)


Editado por LordKabuki, 10 mayo 2015 - 21:14 .


  • LordKabuki

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#37

Escrito 30 junio 2015 - 02:57

....

 

De momento he jugado con el comando y el apoyo, los tengo a nivel 5 ambos. Por cierto, Apoyo es tremendo, me encanta la recortada de 1500 pavos, es brutal....

 

 

Pues buenas nuevas, porque el pasado día 26 de este mes, Tripwire anunció novedades:

 

 

- dos nuevos perks: Firebug y Demolitions.

 

Molotov1.gif

 

Firebug - BBQer extraordinaire, lover of everything that burns. Known tools of the trade: 
Tier 1 - Caulk n’ Burn: Get close, get personal, burn its face off 
Tier 2 - Trench Gun: Incendiary rounds make for a fiery start (and end) to most zeds 
Tier 3 - Flamethrower: The classic burn baby burn 
Grenade - Molotov : Area denial and bon party starter  - See more at: http://www.tripwirei...h.EP6CiY4E.dpuf

 

 

- dos nuevos mapas, del cual ha mostrado uno de ellos: Evacuation Point. Una meta danesa para los/as humanos/as que intentaban escapar hacia el mar de los arrolladores zeds.

 

 

ScreenShot00013.jpg

 

 

ScreenShot00016.jpg

 

ScreenShot00030.jpg

 

ScreenShot00032.jpg

 

Imágenes del juego cortesía de Tripwire Interactive.

 

 

 

Y por último comentan que están trabajando con la tecnología Flex gore. Lo cual ya no es novedad, dado que se aclaró en el pasado E3.

 

 

 

 

 

26 de junio, web oficial del KF2 (sección Noticias).


Editado por LordKabuki, 30 junio 2015 - 03:10 .


  • LordKabuki

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#38

Escrito 02 octubre 2015 - 20:04

Tripwire Interactive acaba de comunicar vía Steam y foro oficial de Killing Floor 2 -editado- la inclusión de (pistolas) las duales 9´s (la gente ha hablado y, por petición popular....), la localización al chino simplificado y un concurso oficial de mapas con un total de 50.000 $ en premios en metálico para los/as concursantes/as: "Killing Floor 2 Grindhouse Mapping Contest”.

 

Phase1

Best Survival Map

  • 1st Place - $5,000 USD
  • 2nd Place - $2,500 USD
  • 3rd Place - $1,500 USD
  • 4th Place - $700 USD
  • 5th Place - $300 USD

Non Survival Map Prize Pool

  • $5,000 USD

 

Phase 2

 

Best Survival Map

  • 1st Place - $10,000 USD
  • 2nd Place - $7,500 USD
  • 3rd Place - $5,000 USD
  • 4th Place - $1,500 USD
  • 5th Place - $1,000 USD

Non Survival Map Prize Pool

  • $10,000 USD

 

  •  

 

Los detalles y las bases, por si alguien está interesado/a, pueden consultarse en la siguiente dirección (foro oficial de KF2):

http://forums.tripwi...ad.php?t=113208


Editado por LordKabuki, 02 octubre 2015 - 20:04 .


  • hjmp

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#39

Escrito 03 octubre 2015 - 19:44

Las pistolas están desde que salio la actualización con el firebug y demás. Están discutiendo es como se implemento.


20hx541.png

Case: Thermaltake Chaser Mk-1, Grafica: EVGA GTX 770 SC, Procesador: i5 4670K, Disipador: Cooler Master Hyper 212 Evo, Ram: 8Gb (4x2) 1888 Hyper X Kingstone, Motherboard: MSI Gaming Z87 GD65, HDD: Western Digital Caviar Black 2 TB, SSD: Crucial M550 256 GB


  • LordKabuki

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#40

Escrito 08 octubre 2015 - 19:24

Anunciado HOY a las 19:52:

 

Como ya es costumbre en PC desde hace 20 años en alguno videojuegosy  gracias al mágico combo del "disco duro + internet + herramientas de creación / modificación + comunidad (personas) " (Duke Nukem 3D, QUAKE..y no era ni 1999 aún) Killing Floor 2 sigue recibiendo material. En esta ocasión de la propia desarolladora, Tripwire.

 

 

1/4.- MAPA NUEVO: Black Forest. ;)

 

 

blackforest.png

 

 

 

 

2/4.- Tambien comunican que han mejorado -via actualización de la misma-  las herramientas de creación de mapas para ofertar mejoras en la creación de mapas en exteriores / al aire libre.
 

 

With the last update we released updated mapping tools which included landscape tool support for better outdoor maps. We here at Tripwire have also been working on a new map that brings you to the outdoors.

 

 

 

 

Continua la citada actualización:

 


9mm Dualies were added with the last update so we could gather player feedback and we have been paying attention. As such as we move forward on the Gunslinger perk we now have two different aiming modes available.

 

 

".....fueron añadidas con la última actualización (las 9mm)".  (Hoy lo ha vuelto ha afirmar así la propia desarrolladora).

 

 

Ahora piden a la comunidad que se elijan el modelo base / por deefecto de las mirillas de las citadas 9mm duales:

 


We would also like the community to help us pick the default mode when going into iron sights with dualies. Answer the linked survey (http://"https://www.....com/r/DNDJHLY") to be heard! As always stay tuned for more news over the coming weeks.

 

 

 

 

 

3/4.- Integración con Steam Modding Workshop casi a punto con la finalidad de poder compartir los cientos de mapas que sin duda tendrá el juego creados por los/as jugadores.

 

Speaking of modding tools we are also getting our Steam Modding Workshop ready (as opposed to the item submission workshop that already exists). The modding workshop will allows users to upload their maps and mutators which will allow players (and servers) to subscribe to them and always stay up to date with the latest build!

 

 

 

 

 

4/4.- Por último, agradecen a la comunidad del juego el artwork y como ya pasó con el primer Killing Floor, el propio estudio recoge y resalta un video creado por la misma en la citada notica que acaban de dar.

 

 

 

 

Fuente original de la noticia:

 

http://steamcommunit...709041213769133

 

 

 

 

#hjmp: Ni idea. No he tocado aún dicho personaje / perk en este KF2. Pero gracias por la aclaración.

 

Fue el primer perk /personaje  que subí al cual subí de nivel al máximo en el primer KF y acabé un poco cansado de las pistolas duales -que ya las oferta Hitman desde el 2 en primera persona- y me tiran más otros perks para jugarlo.

 

Pero si alguien está interesado el tema (de las pistolas duales) ya sabe: piden opinión (de nuevo o como sea) / Y hay votación para las mismas. No tengo ni idea de cómo estará ahora mismo el tema pero nos pasaremos a ver cómo van los diseños de las mismas o el artwork.

 

El apartado del artwork me parece una de las mejores novedades que introdujo Steam y que menos se alaban con los buenos ratos y arte gráfico que a veces se ve. Y no hablo tanto de GIFs ni de memes -que pueden tener su mayor o menor gracia- como de dibujos de toda la vida que voluntariamente comparte -como los mapas creados- la gente. We, The People... ;)


Editado por LordKabuki, 08 octubre 2015 - 19:53 .


  • LordKabuki

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#41

Escrito 01 diciembre 2015 - 18:48

1 de diciembre. Se avisa en Steam de que Killing Floor 2 ha sido actualizado y de las novedades que se introducen.

 

Highlights

New Perk: 


  • Gunslinger


New Weapons 

  • Remington Army Model 1858 revolver (single/dual) 
  • M1911 pistol (single/dual) 
  • Desert Eagle (single/dual) 
  • .500 Magnum Zed Collector revolver (single/dual) 
  • Nailbomb Grenade

New Maps 


  • Black Forest 
  • Farmhouse


New Character 

  • Oisten Jaegerhorn - obtained by being part of the KF 2 Steam Community

New Features 

  • New Boss - Patriarch - What have you done to his children? 
  • Full Steam Mod Workshop Support 
    • Upload or subscribe to your favorite mods and maps as a client! 
    • Servers can subscribe to and stay up to date when the maps and mods change! 
    • Clients will automatically download maps directly from Steam workshop for servers that are subscribed to workshop maps
  • New dual pistol aiming style (centered), toggle by alt fire 
  • Body flashlights 
  • Zed-Conomy and Trading Floor Store 
  • Server Welcome Screen - brand your server with an image, website link, and message of the day

Improvements and Additions

General 


  • Updated controller scheme 
  • Reduced the amount of map collectables needed to unlock achievements 
  • Physics is now more prominent on dead players 
    • When players are killed they take into account the velocity of the attack that killed them. Player ragdolls fly through the air, splat against walls, make crunching sounds when they impact, and leave behind bloodstains.
  • Added many new achievements 
  • Perk Rank Up Achievement set - 5, 10, 15, 20, 25 
  • Perk Hot Shot Achievement set - Beat each difficulty as a particular perk

Perk Changes and Additions 


  • Berserker 
    • Fortitude skill changed to 75% health increase (previously 100%) 
    • Vampire skill increased by 1 health per kill (now 4 instead of 3) 
    • Smash does 25% extra damage (down from 100%)
  • Demolitions 
    • Nuke radius reduced
  • Medic 
    • Armament 25% less effective heal and will heal 1% armor (down from 10% less effective and 2% armor) 
    • Vaccination Now grants 2% armor (down from 4%)
  • Gunslinger 
    • Lvl 5 
      • Scoot ‘n’ Shoot - Move 50% faster in iron sights with reduced weapon bob 
      • Quick Draw - 50% faster weapon switch, automatic weapon switch if you run out of ammo
    • Lvl 10 
      • Rack ‘em Up - Consecutive headshots increase damage by 5% up to 75% (missing head shots drops 5%) 
      • Bone Breaker - 20% more damage with gunslinger weapons
    • Lvl 15 
      • Advanced Techniques - 20% faster reload 
      • Penetration - Increased zed penetration by 1 extra zed
    • Lvl 20 
      • Center Mass - Chest shots have 30% more stumble power 
      • Leg Shots - SHots to the legs have 30% more knockdown power when zeds are sprinting
    • Lvl 25 
      • Fanfire - Shoot 3x faster in Zed time 
      • Uber Ammo - Never run out of ammo in Zed time

Zed Changes 


  • Added cinematic camera and new boss intro and victory animations for both bosses. 
  • Hans taunts will now shoot guns in the air with fx and sounds. 
  • Stalker now fades in and out of cloak 
  • Addressed surrounding Hans exploit - when surrounded Hans gas will now do more damage and has some explosive power

Weapon Changes 


  • Players will now default to centered aiming with dual pistols (based on community voting) and can now switch to the offset aiming with the alt fire key (default middle mouse). 
  • Increased ammo pickup amounts on certain weapons (boomstick, flamethrower, microwave gun, RPG-7) to get them more consistent across the board 
  • Zweihander Damage Reduced 
    • Heavy attacked reduced to 195(previously 290) 
    • Standard attack reduced to 85 (previously 90) 
    • Bash damage reduced to 63 (previously 120)

UI/Effects 


  • New audio sliders 
    • Master Volume 
    • SFX Volume 
    • Dialog Volume
  • New controller options 
    • Aimed sensitivity 
    • Aim Assist lock-on 
    • Aim Assist Rotation 
    • Aim Assist Slowdown 
    • Vibration
  • New mouse options 
    • Aimed Sensitivity 
    • Mouse Smoothing
  • New Keyboard options 
    • Last Used Weapon
  • Trader Menu 
    • Off Perk weapons now show at the bottom of each specific perk list 
    • Added icons to MAG and FILL buttons to better clarify what they do for new players
  • Improved using the Trader menu with controllers 
    • Bumpers now swap between PERKS, TYPE, FAVORITES, and ALL 
    • Triggers now swap between perk/weapon type subcategory 
    • Pressing left/right on l-stick will swap between the TRADER's inventory and yours, respectively
  • Improved the overall look and functionality of the main menu 
    • Removed the 3d transform on main menus to make better use of the space 
    • Moved the menu bar to the very top for easier navigation 
    • Added an orange highlight state for better highlighting 
    • Moved the player character to center of screen 
    • Darkened the black background of all UI assets to better stand out 
    • General spacing tweaks to keep all UI assets on a grid
  • Remade and resized controller icons for better visibility 
  • Supplier-type perk talents (Support: Supplier, Demolitionist: Grenade Supplier) now show an icon over the squadmate who has an active supplier skill available to the player

Audio 


  • New 9mm sounds 
  • Added Hans Entry and Victory sounds 
  • Modifications to reverb system to increase clarity 
  • Continued improvements to game mix 
  • Added a Voice volume slider 
  • Performance improvements 
  • Improved player impact sounds for better feedback 
  • Added random sound position emitter functionality 
  • Added functionality to attach sounds to particle FX

Map Exploit Fix 


  • Burning Paris catwalk exploit

Editor 


  • Added default material for custom terrain materials

Bug Fixes
  • Fixed AI not attacking players blocking them from their original target 
  • Fixed AI attack and pathing near corners 
  • Fixed clots clipping into walls when stumbled 
  • Fixed tracers not colliding with walls 
  • Fixed fleshpound sound loop at the point of its death 
  • Fixed player battle chatter echo still being audible with battle chatter set to 0 
  • Fixed several battle chatter lines that were cut short 
  • Fixed weapon recoil being different offline vs online 
  • Several other minor bug fixes

 

Fuente: Steam, 1 de diciembre.

 

http://steamcommunit...839763513961759



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#42

Escrito 01 diciembre 2015 - 19:24

Uf que buena actualización

#43

Escrito 02 diciembre 2015 - 09:30

1 de diciembre. Se avisa en Steam de que Killing Floor 2 ha sido actualizado y de las novedades que se introducen.

 

Highlights

New Perk: 


  • Gunslinger

New Weapons 

  • Remington Army Model 1858 revolver (single/dual) 
  • M1911 pistol (single/dual) 
  • Desert Eagle (single/dual) 
  • .500 Magnum Zed Collector revolver (single/dual) 
  • Nailbomb Grenade

New Maps 


  • Black Forest 
  • Farmhouse

New Character 

  • Oisten Jaegerhorn - obtained by being part of the KF 2 Steam Community

New Features 

  • New Boss - Patriarch - What have you done to his children? 
  • Full Steam Mod Workshop Support
    • Upload or subscribe to your favorite mods and maps as a client! 
    • Servers can subscribe to and stay up to date when the maps and mods change! 
    • Clients will automatically download maps directly from Steam workshop for servers that are subscribed to workshop maps
  • New dual pistol aiming style (centered), toggle by alt fire 
  • Body flashlights 
  • Zed-Conomy and Trading Floor Store 
  • Server Welcome Screen - brand your server with an image, website link, and message of the day

Improvements and Additions

General 


  • Updated controller scheme 
  • Reduced the amount of map collectables needed to unlock achievements 
  • Physics is now more prominent on dead players
    • When players are killed they take into account the velocity of the attack that killed them. Player ragdolls fly through the air, splat against walls, make crunching sounds when they impact, and leave behind bloodstains.
  • Added many new achievements 
  • Perk Rank Up Achievement set - 5, 10, 15, 20, 25 
  • Perk Hot Shot Achievement set - Beat each difficulty as a particular perk

Perk Changes and Additions 


  • Berserker
    • Fortitude skill changed to 75% health increase (previously 100%) 
    • Vampire skill increased by 1 health per kill (now 4 instead of 3) 
    • Smash does 25% extra damage (down from 100%)
  • Demolitions
    • Nuke radius reduced
  • Medic
    • Armament 25% less effective heal and will heal 1% armor (down from 10% less effective and 2% armor) 
    • Vaccination Now grants 2% armor (down from 4%)
  • Gunslinger
    • Lvl 5
      • Scoot ‘n’ Shoot - Move 50% faster in iron sights with reduced weapon bob 
      • Quick Draw - 50% faster weapon switch, automatic weapon switch if you run out of ammo
    • Lvl 10
      • Rack ‘em Up - Consecutive headshots increase damage by 5% up to 75% (missing head shots drops 5%) 
      • Bone Breaker - 20% more damage with gunslinger weapons
    • Lvl 15
      • Advanced Techniques - 20% faster reload 
      • Penetration - Increased zed penetration by 1 extra zed
    • Lvl 20
      • Center Mass - Chest shots have 30% more stumble power 
      • Leg Shots - SHots to the legs have 30% more knockdown power when zeds are sprinting
    • Lvl 25
      • Fanfire - Shoot 3x faster in Zed time 
      • Uber Ammo - Never run out of ammo in Zed time

Zed Changes 


  • Added cinematic camera and new boss intro and victory animations for both bosses. 
  • Hans taunts will now shoot guns in the air with fx and sounds. 
  • Stalker now fades in and out of cloak 
  • Addressed surrounding Hans exploit - when surrounded Hans gas will now do more damage and has some explosive power

Weapon Changes 


  • Players will now default to centered aiming with dual pistols (based on community voting) and can now switch to the offset aiming with the alt fire key (default middle mouse). 
  • Increased ammo pickup amounts on certain weapons (boomstick, flamethrower, microwave gun, RPG-7) to get them more consistent across the board 
  • Zweihander Damage Reduced
    • Heavy attacked reduced to 195(previously 290) 
    • Standard attack reduced to 85 (previously 90) 
    • Bash damage reduced to 63 (previously 120)

UI/Effects 


  • New audio sliders
    • Master Volume 
    • SFX Volume 
    • Dialog Volume
  • New controller options
    • Aimed sensitivity 
    • Aim Assist lock-on 
    • Aim Assist Rotation 
    • Aim Assist Slowdown 
    • Vibration
  • New mouse options
    • Aimed Sensitivity 
    • Mouse Smoothing
  • New Keyboard options
    • Last Used Weapon
  • Trader Menu
    • Off Perk weapons now show at the bottom of each specific perk list 
    • Added icons to MAG and FILL buttons to better clarify what they do for new players
  • Improved using the Trader menu with controllers
    • Bumpers now swap between PERKS, TYPE, FAVORITES, and ALL 
    • Triggers now swap between perk/weapon type subcategory 
    • Pressing left/right on l-stick will swap between the TRADER's inventory and yours, respectively
  • Improved the overall look and functionality of the main menu
    • Removed the 3d transform on main menus to make better use of the space 
    • Moved the menu bar to the very top for easier navigation 
    • Added an orange highlight state for better highlighting 
    • Moved the player character to center of screen 
    • Darkened the black background of all UI assets to better stand out 
    • General spacing tweaks to keep all UI assets on a grid
  • Remade and resized controller icons for better visibility 
  • Supplier-type perk talents (Support: Supplier, Demolitionist: Grenade Supplier) now show an icon over the squadmate who has an active supplier skill available to the player

Audio 


  • New 9mm sounds 
  • Added Hans Entry and Victory sounds 
  • Modifications to reverb system to increase clarity 
  • Continued improvements to game mix 
  • Added a Voice volume slider 
  • Performance improvements 
  • Improved player impact sounds for better feedback 
  • Added random sound position emitter functionality 
  • Added functionality to attach sounds to particle FX

Map Exploit Fix 


  • Burning Paris catwalk exploit

Editor 


  • Added default material for custom terrain materials

Bug Fixes
  • Fixed AI not attacking players blocking them from their original target 
  • Fixed AI attack and pathing near corners 
  • Fixed clots clipping into walls when stumbled 
  • Fixed tracers not colliding with walls 
  • Fixed fleshpound sound loop at the point of its death 
  • Fixed player battle chatter echo still being audible with battle chatter set to 0 
  • Fixed several battle chatter lines that were cut short 
  • Fixed weapon recoil being different offline vs online 
  • Several other minor bug fixes

 

Fuente: Steam, 1 de diciembre.

 

http://steamcommunit...839763513961759

 

Pero, ¿se supone que ha salido ya? Yo no la tengo



    MrKakarotto

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#44

Escrito 02 diciembre 2015 - 11:04

A mi no me ha saltado nada 



  • Fumoporro

  • PARIETINAE UMBRA

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  • Mensajes: 8.824
#45

Escrito 02 diciembre 2015 - 22:12

Pedazo de juego cuando este completo. Me tienta muchísimo participar en el Early Access.

Farm House no era la granja del primer KF??? Me encantaba ese mapa coño, encima meten las armas que me encantan jojojo. Tirando de Visa en 3,2,1...


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