Jump to content
  • Buscar en
    • Más opciones...
    Encontrar resultados que contengan...
    Encontrar resultados en...

Archivado

Este tema ahora está archivado y cerrado a otras respuestas.

bazura

DCS World. Su-25T gratis [2014: +TF-51D Mustang gratis]

Publicaciones recomendadas

silver_dragon HARENA TIGRIS

Publicado
vida restante: 100%

DCS: World Changelog 1.2.6 Update 3

http://forums.eagle....915&postcount=5

DCS 1.2.6.19532.290 Update 3 - Change Log for Update 3

DCS World:

Fixed static aircraft submerged in ground on some airfields.

FARP ATC will now respond to "Abort Takeoff" if the player starts with engines running.

Fixed GUI error after attempting to delete a unit under some conditions.

A Ground Vehicle Group can now be placed from ME menu.

Multiplayer: Fixed crash when one player performs belly landing.

Su-25T: Fixed crash when Kh-25MPU is launched when seeker deflection is too great.

New Su-25T quick missions has been added (EN).

Flaming Cliffs 3:

The Kuznetsov aircraft carrier ATC will now give permission for landing.

Su-25: DCS Flaming Cliffs

Interactive training lessons has been added (EN).

DCS: A-10C Warthog:

Fixed missing texture for LITENING II IR pointer beam.

Yaw SAS channels will no longer disable when switching between EGI and HARS.

Fixed A-10C landing gear damage (main tire and rim were removed while main gear was floating as if it was still there)

DCS: UH-1H Huey (Beta):

Fixed typo and changed picture in UH-1H module installer.

Fixed crash when firing Miniguns if "Lights=1" set in options.lua file.

Fixed loss of ADF indication with no change in signal strength.

Added input command for controls of the pilot's sight*

* You may need to delete the user input files for UH-1H for these changes to take effect

Compartir este mensaje

Enlace al mensaje
Compartir en otros sitios web

Publicado

Nevada update

http://forums.eagle....780&postcount=6

A little update:

A couple of weeks ago myself and the other producers got access to the current build of the map within the terrain viewer (hence the new images recently). In the process, we were able to identify half a dozen areas that did not meet our visual quality goals. We are now in the process adjusting the visual quality, while balancing it with file size and game performance. Once these improvement efforts have been completed, I will post some new images.

Matt

Compartir este mensaje

Enlace al mensaje

maiqi Humano

Publicado
vida restante: 75%
Hola , mis queridos amigos , hoy les voy a contar una noticia increíble. ¿tienes un Smartphone ? bueno o malo? si no es bueno, no importa. el más popular Android 4.2 S4 N9500 Smartphone es el mejor que he comprado en línea. todos mis amigos dicen : perfecto! y luego todos ellos compraron. lo afortunados que somos . es hasta un 90 % de descuento ahora . 99,99 . Lo compré en un precio especial , muy satisfecho. Ahora permítanme compartir mi regalo sorpresa : en este cajas de embalaje , incluyendo: teléfono inteligente , cargador, auriculares, USB , GPS , Litio- ion 2100mAh , una caja hermosa del teléfono gratuito y la película del protector del teléfono . todo muy bien embalado . todos están en perfecto estado !
En primer lugar: este teléfono se ve muy hermosa , una gran pantalla de alta definición . alto grado significativo. muy delgado, ligero . buen color , muy feliz con su apariencia .
En segundo lugar, tomé varias fotos , oh, me haces tan sorprendo es un píxel de alto , de alta resolución , alto grado de inspiración. imágenes claras , buen color . 8MP . muy bueno. mucho más allá de mi esperado .
Tercero: esta batería de pruebas , después de una hora de prueba , tan alta calidad. de las manos hacia otra central única terminal con un procesador. fluidez del teléfono es muy bueno . en muy perfecto estado. Ahora compruebe la durabilidad , lo que me asusta , pero se ve muy bien . Jelly Bean Android 4.2.1 . Usted puede configurar en español y puede deshabilitar todos.
Cuarto: buen regalo gracias del vendedor. un caso de teléfono hermoso, una película protectora teléfono de alta calidad. Fui a la tienda real para preguntar su precio. son 20 . gracias vendedor ayudar a salvar a estos fondos .
para ello , a través de mi experiencia, esto 99.99 Android 4.2 Smartphone N9500 Galaxy S4 es muy digno y creíble. tal vez usted tiene alguna duda , al igual que lo compré primera vez. porque no vemos el teléfono real. Sin embargo , si no nos tomamos el primer paso , no vamos a saber cómo perfecto este Android 4.2 S4 N9500 Smartphone ! Estoy seguro de que es la más barata de España . sólo nos gastamos menos de 100 , se puede disfrutar de más! uno de mis amigos compraron ocho teléfonos a la vez . es un muy buen trato. función bien. buen vendedor , entrega rápida , el precio bajo . regalo increíble. cara tantas ventajas , ¿por qué no intentamos sin dudas ? el azar es poco, no sea ninguna duda! Yo realmente lo recomiendo a todo el mundo . ayer mi freiend compró seis teléfonos , se le enviará estos teléfonos a su familia. muy buena elección regalos. único perfecto : http://baseurl.de/tu

Las ventas mensuales de más de un millón de teléfonos móviles , veo muchos amigos han adquirido este teléfono y dio esta tienda elogios unánimes . i no dudé en comprarlo. bajo mi recomendación de ayer, uno de mis amigos de una sola vez adquiridos de seis teléfonos , que dio a sus amigos, y estamos muy aficionado. Más importante aún es que la tienda está dedicada a las actividades de promoción , hay un descuento del 90 %, y ahora necesitamos es simplemente pasar 99,99 . usted puede ser dueño de este teléfono perfecto qué, usted todavía tiene dudas ? promoción sólo durante cinco días , no te pierdas esta oportunidad perfecta , muy bueno, créeme.

Compartir este mensaje

Enlace al mensaje

Publicado

Nevada Update

http://forums.eagle....669&postcount=8

Update:

Today we incorporated the new trees and high elevation forests into the map (once the map is in DCS, we can evaluate the performance impact of tree collision and decide what we will do). We are also in the process of now converting the 100 meter per pixel elevation mesh to 10 meter. Once that is done, we will recalculate all the terrain shadow projections, normal maps, and object shadows. Today the team also started to set up the ground shading and sun lighting color parameters that we believe will start to give the world a much more natural look. The biggest challenge has been finding the right balance of ground textures between visual detail and map file size.

Not a promise, but if all goes well, I hope to have some new images or a video for you all on Friday.

Compartir este mensaje

Enlace al mensaje

qianfang Humano

Publicado
vida restante: 75%
hola, chicos! Estoy aquí para ofrecerte una fantástica pieza de la promoción del precio de Samsung Galaxy S4 . gastar sólo 99.99 ahora . Samsung Galaxy S4 es el mejor teléfono del mundo , he comprado . Compré este teléfono maravilloso y todo es perfecto. tengo que decir que es mi mayor éxito y la experiencia de compra en línea más satisfechos . usted sabe que el Samsung Galaxy S4 N9500 es tan popular, casi todo el mundo lo está utilizando.
N9500 Smartphone : gran pantalla de 4,8 pulgadas . 8MP .
Precio original: 499,99 . Nuevo precio : 99.99. Sólo 10 días de descuento !
cuando llegué a este teléfono , es tan increíble , todos mis amigos les encanta y lo alaban . alta calidad, entrega rápida, el mejor servicio. tengo este teléfono , ¿y tú ? muy bueno , es el mejor teléfono y el teléfono más barato en 2013 , muy recomendable : http://sina.lt/nfW

Las ventas mensuales de más de un millón de teléfonos móviles , veo muchos amigos han adquirido este teléfono y dio esta tienda elogios unánimes . i no dudé en comprarlo. bajo mi recomendación de ayer, uno de mis amigos de una sola vez compró seis teléfonos , dio sus amigos, y les gusta mucho . Más importante aún es que la tienda está dedicada a las actividades de promoción , hay un 80 % de descuento , y ahora necesitamos es simplemente pasar 99.99 , usted puede ser dueño de este teléfono perfecto, usted todavía está indeciso qué? promoción sólo durante siete días , no te pierdas esta oportunidad perfecta , muy bueno, créeme.

Compartir este mensaje

Enlace al mensaje

Publicado

F-15C update

http://belsimtek.eag...u/news/?nid=217

DCS: F-15C Eagle. Advanced flight model development overview

Dynamics modeling experts at BelSimTek are completing work on advanced flight and engine models of the F-15C Eagle for the upcoming module for DCS World.

The current model featured in DCS was originally developed over a decade ago and represents an earlier generation of technological potential and resulting model accuracy and performance. Despite exhibiting generally correct aerodynamic properties under normal flight conditions, by todays standards the model falls short of increased user expectations, computing power, and experience gained by the developers over time. In an effort to meet these demands, we have begun to develop new flight and related component models as upgrades to some of the existing DCS aircraft. As the primary U.S. jet fighter in DCS and indeed one of the premier fighters of the world in reality, the F-15C Eagle will be the first DCS aircraft to receive this upgrade.

The flight model has been through over eight months of development and is now undergoing initial external (closed beta) testing. The complete aerodynamics model accounts for the entire spectrum of mass, force, and moment interactions of the aircraft as a physical object subjected to airflow. Unlike the mathematical approach of the previous model, which regarded the aircraft as a single point of focus, the new flight model consists of individual aircraft elements carefully tuned to reflect their unique aerodynamic characteristics and joined together to determine the sum vector of the airframes momentum. Such an approach makes it possible to accurately recreate the specific performance of the F-15C Eagle airframe throughout the entire flight envelope, including critical regimes like high angles of attack, stalls, spins, as well as specific flight conditions such as ground effect. Additionally, a new engine model is also created on par with the flight model to provide more realistic and accurate performance, for example featuring effects like negative G loading. The flight control system is modeled realistically, for example including input authority coefficients dependent on speed and altitude scheduling, the Aileron/Rudder Interconnect (ARI), Control Augmentation System (CAS), as well as Attitude and Altitude autopilot modes.

F-15C refuel

DCS: F-15C refuel

The new model significantly improves the entire flight control experience making special flight conditions like air to air refueling, landing, and edge of the envelope flying far more dynamic, exciting, and possibly even more challenging. Even straight and level flight loses the old feeling of flying on rails.

We are considering the possibility of creating a complete avionics model with clickable cockpit and accurate systems modeling. This would be a major development however, so a final decision has not yet been made.

The estimated release date for the advanced flight model for F-15C Eagle DCS module is end of November, 2013.

Compartir este mensaje

Enlace al mensaje

• Explorando recientemente

No hay usuarios registrados viendo esta página.

• Crear nuevo...