Jump to content
  • Buscar en
    • Más opciones...
    Encontrar resultados que contengan...
    Encontrar resultados en...

Publicaciones recomendadas

Fr90gb Stinger

Publicado
vida restante: 100%
ooooh valencia! ojala tenga dinero!

Hasta la puta poya de la lacra de gente del puto foro, os estáis cargando lo que esto fue, lo habéis mandado todo a la mierda, ya no sois ni flanders, os la suda todo, y utilizáis el dedito para todo.

Compartir este mensaje

Enlace al mensaje
Compartir en otros sitios web

super ghost Stinger

Publicado
Por cierto, que me habia olvidado de contestarte, yo las compré en ticketmaster creo, y la primera vez las compre por El Corte Ingles, siempre tienes muchas opciones!

Y si entrais a ver los shows, salen ya una lista (de momento, siempre se acaba cambiando, pero bueno) de los luchadores presentes, almenos en Barcelona estan estos:

John Cena, Cm Punk, Alberto del Rio, The Miz, R-Truth, Kelly Kelly.

Dios, he visto ya en directo a Punk y a Jericho, solo me queda The Miz para completar el tridente de los mejores.

Compartir este mensaje

Enlace al mensaje

Master Gohan TERRESTRIS VERITAS

Publicado
Malaga no existe para ellos X-D.

Nah,supongo que van a las ciudades mas importantes de España y las que hicieron mas ventas.(Ya vinieron aqui a Malaga,no se como fue,pero si no han vuelto mas...)

tenor.gif

Compartir este mensaje

Enlace al mensaje

seiya 111 Lord Boros

Publicado
Si puedo iré al de Sevilla , aunque no creo que pueda ir :-(

2hmvKAG.png

Compartir este mensaje

Enlace al mensaje

super ghost Stinger

Publicado
No hay nadie de Barcelona que quiera ir ? :D

Por cierto, le han echo una entrevista a Morrison en WWE.com sobre su mala racha y sus derrotas sin parar. Significara esto que empezara a ganar de nuevo, y le volveran a hacer push?

Compartir este mensaje

Enlace al mensaje

carlos_cl Magus

Publicado
nunca vienen a cadiz :(

por cierto, me declaro fan de cody rhodes oficialmente X-D

Compartir este mensaje

Enlace al mensaje

Homo hispalensis Héroe del Tiempo

Publicado

No hay nadie de Barcelona que quiera ir ? :D

Por cierto, le han echo una entrevista a Morrison en WWE.com sobre su mala racha y sus derrotas sin parar. Significara esto que empezara a ganar de nuevo, y le volveran a hacer push?

Ojalá, es de los mejores High/tech que tienen ahora mismo.

Hey Cookie Monster, What we gonna do?

www.youtube.com/user/killingjokeHD

Compartir este mensaje

Enlace al mensaje

Fr90gb Stinger

Publicado

Esa es!!!!! grande jajajaj X-D

Hasta la puta poya de la lacra de gente del puto foro, os estáis cargando lo que esto fue, lo habéis mandado todo a la mierda, ya no sois ni flanders, os la suda todo, y utilizáis el dedito para todo.

Compartir este mensaje

Enlace al mensaje

esteno Stinger

Publicado

John Cena, Cm Punk, Alberto del Rio, The Miz, R-Truth, Kelly Kelly.

:o :o :o :o :o

Compartir este mensaje

Enlace al mensaje

carlos_cl Magus

Publicado

Esa es!!!!! grande jajajaj X-D

ya, es lo que me jode, que es imposible de lo chica que es que vengan X-D en fin, felicidades a los que puedan ir ^v^

Compartir este mensaje

Enlace al mensaje

I am Awesome Elder

Publicado

El maint event de Wrestlemania XXVIII sera el Cena Vs The rock pero yo sueño con un Shawn Michaels Vs The rock

El combate más grande de todos los tiempos.

:?:?:?:?:?

I'm Awesome !!!!!!! Me sale la competencia en este foro ya con The Miz !!!!:malote::malote:

Bienvenido al foro nuevecillo, ya somos 2 fans del mas Awesome del mundo :D

Aunque no comparto la idea de Shawn Michaels vs The Rock, no creo que fuese tan tan epico.

Salu2

Gracias tío XD

¿Qué le faltaria a un HBK Vs rock en WM?

Seria acojonantemente increible.

What a wonderful world

Compartir este mensaje

Enlace al mensaje

super ghost Stinger

Publicado

El maint event de Wrestlemania XXVIII sera el Cena Vs The rock pero yo sueño con un Shawn Michaels Vs The rock

I'm Awesome !!!!!!! Me sale la competencia en este foro ya con The Miz !!!!:malote::malote:

Aunque no comparto la idea de Shawn Michaels vs The Rock, no creo que fuese tan tan epico.

Salu2

Gracias tío XD

Mas que nada porque HBK no es santo de mi devocion tampoco, nunca lo fué, asi que me cuesta imaginarme un super match de ellos dos X-D Aunque lo que si que seria es mejor que el que se hara de Cena vs Rock.

Compartir este mensaje

Enlace al mensaje

I am Awesome Elder

Publicado

Salu2

Gracias tío XD

Mas que nada porque HBK no es santo de mi devocion tampoco, nunca lo fué, asi que me cuesta imaginarme un super match de ellos dos X-D Aunque lo que si que seria es mejor que el que se hara de Cena vs Rock.

En mi opinión Shawn fue, y sera por siempre el mejor wrestler de todos los tiempos, asi que no es cuestión de que guste más o menos, es que es una putisima leyenda, es un dios del wrestling, tios como miz me recuerdan a el cuando era mas joven , salvo por la diferencia de que michaels es 2000000000 veces mejor wrestler.

What a wonderful world

Compartir este mensaje

Enlace al mensaje

Crear una cuenta o conéctate para comentar

Tienes que ser miembro para dejar un comentario

Crear una cuenta

Regístrese para obtener una cuenta nueva en nuestra comunidad. ¡Es fácil!

Registrar una nueva cuenta

Conectar

¿Ya tienes una cuenta? Conéctate aquí.

Conectar ahora

• Explorando recientemente

No hay usuarios registrados viendo esta página.

• Popular ahora

• Contenido similar

• Periclito
      Juego: WWE 2K19

Fecha de lanzamiento: 09/10/18

Plataformas: PS4, PC y Xbox One

Generos: Simulación, Lucha, Deportivo.

Modos de juegos confirmados:

Modo Showcase:

Modo enfocado en los mejores momentos de la carrera de uno de los luchadores más queridos por los fans: Daniel Bryan.

Tower Mode:

Modo de juego parecido a lo que ofrece la saga Mortal Kombat en algunas de sus entregas. Podremos escoger a cualquier luchador disponible y superar combates con distintas estipulaciones para lograr alcanzar la cima.

Estos son los modos confirmados por el momento, supongo que irán presentando poco a poco el resto.

Seguro que regresan los modos clásicos que ya pudimos disfrutar en otras entregas de 2K: modo creación (esperamos que con mejoras), Universe (al que le suelo dar más y ojalá que venga con lavado de cara), modo carrera (esperamos que también con mejoras) y el modo exhibición.
    • secret_julius
      Por lo visto la Paramount, mientras estaba rodando Bumblebee (spin-off de Transformers en el que participa Cena) ha debido conectar las dos piezas, sufrir una sobredosis de testosterona y decir "esto tiene que ocurrir". Y junto con Platinum Dunes, compañía de Michael Bay, se están pensando lo de hacer esta película.

Imaginadlo: Duke Nukem, un machote que mata alienígenas y ofrece dinero a chicas semidesnudas mientras suelta one-liners cada dos pasos, protagonizado por una leyenda de la WWE como John Cena, que podría ser Duke Nukem en la vida real, y todo ello dirigido por Michael Bay para nuestra dosis de explosiones, chicas ligeras de ropa y acción sin cuartel.

En el mundo en el que vivimos.

Leído aquí: https://www.hollywoo...e-nukem-1077194

• sopa de tiburon
      BOOM! STUDIOS FOR MARCH
      MIGHTY MORPHIN POWER RANGERS #25

Writer: Kyle Higgins

Artist: Daniele Di Nicuolo

Polybag Cover: Deron Bennett

Main Cover Intermix Covers A-G: Goñi Montes

Subscription Cover H: Jordan Gibson

Incentive Cover I: Scott Koblish

Match To Unlockable Cover J: Humberto Ramos

One Per Store Unlockable Cover K: Goni Montes

Drakkon returns and the Mighty Morphin Power Rangers will never be the same. The "Shattered Grid" event begins here! Please note: Mighty Morphin Power Rangers #25 will be black polybagged and shipped with (6) main covers by Goñi Montes intermixed in equal quantities. For every 25 copies ordered, a special chase intermix variant by Goni Montes will be shipped black polybagged with the main covers.

32 pages, $4.99.

SABAN'S GO GO POWER RANGERS #8

Writer: Ryan Parrott

Artist: Dan Mora

Main Cover: Dan Mora

Civilian Intermix Cover: Miguel Mercado

Locker Incentive Cover: Michelle Wong

Homage Incentive Cover: Natacha Bustos

Paper Doll Variant Cover: Audrey Mok

With Rita's plan throwing chaos into the personal lives of the Power Rangers, Billy faces a difficult choice...

32 pages, $3.99.

MIGHTY MORPHIN POWER RANGERS: RANGERS & ZORDS POSTER BOOK SC

Artist: Goni Montes

Cover Artist: Goni Montes

The Mighty Morphin Power Rangers Poster Book: Rangers & Zords collects 20 pieces Goni Montes' cover artwork from the hit comic book series in a stunning format perfect for framing.

$19.99.

LUCY DREAMING #1

Writer: Max Bemis

Artist: Michael Dialynas

Cover Artist: Michael Dialynas

Max Bemis (Moon Knight writer and lead singer of Say Anything) and Michael Dialynas (The Woods) present a sweeping, coming-of-age fantasy about living your dreams--literally. In her dreams, Lucy is the hero of all her favorite stories, living each night as a grand adventure. These journeys will teach her more about herself and the real world around her than she ever expected.

32 pages, $3.99.

DODGE CITY #1

Writer: Josh Trujillo

Artist: Cara McGee

Main Cover: Cara McGee

Variant Cover: Natacha Bustos

Josh Trujillo (Adventure Time) and Cara McGee (Over the Garden Wall) team up for a new series about the high-energy chaos of competitive dodgeball! Tomás is the new captain of the Jazz Pandas dodgeball team, and he's got a certain knack for keeping an eye on on the ball (or several!). However, he's untested and still not quite part of the team. If the disorganized Jazz Pandas want to make it to summer regional championships they'll have to pull together under Tomás' leadership.

32 pages, $3.99.

NUCLEAR WINTER VOL. 1 OGN SC

Writer: Caroline Breault

Artist: Caroline Breault

Cover Artist: Caroline Breault

It's been nine years since an accident at a nuclear power plant plunged Montreal into an eternal winter; the city is now blanketed 365 days a year in radioactive snow. Life goes on for folks like Flavie Beaumont, a mail courier on snowmobile who's carved out a pretty normal life for herself despite mutant rivals, eclectic urban wildlife, and unrelenting meteorological events of unprecedented force. It turns out surviving nuclear winter is hard... but surviving your twenties is even harder!

$9.99.

DODO OGN SC

Writer: Felipe Nunes

Artist: Felipe Nunes

Cover Artist: Felipe Nunes

When Laila's parents split up, Laila doesn't understand why her life has changed, and why her dad never comes by anymore. Lonely and confused, Laila ends up befriending a strange bird that lives in the park by her house. Her friendship with this bird, a dodo named Ralph, takes Laila on a journey she never expected and shows her things about her own world she had never noticed before.

$9.99.

RUGRATS VOL. 1 SC

Writers: Box Brown, Pranas Naujokaitis

Artists: Lisa DuBois, Jorge Monlongo

Cover Artist: Jorge Corona

Hang on to your diapies, babies! BOOM! Studio teams up with Nickelodeon to present all-new Rugrats adventures with the most intrepid toddlers to ever bust out of a playpen. Tommy, Chuckie, Phil, and Lil have noticed something--they are being watched. Somehow their parents can see every little thing they can do. They're going to have to find a way to have fun while avoiding the electronic eyes of the babycam! Features an Angelica story by Pranas Naujokaitis (Laffy Meal, Adventure Time: Ice King). Collects issues #1-4.

$14.99.

RUGRATS #6

Writer: Box Brown

Artist: Lisa DuBois

Main Cover: Jorge Corona

Subscription Cover: Derek Charm

Tommy comes to the horrifying realization that Lizard People are real-- and someone he knows could be one of them!

32 pages, $3.99.

ROCKO'S MODERN LIFE #4

Writer: Ryan Ferrier, KC Green

Artist: Ian McGinty. KC Green

Main Cover: Jorge Monlongo

Subscription Cover: Miguel Mercado

When Mrs. Bighead leaves Mr. Bighead, it's up to Rocko and the gang to convince him that everything will be okay!

32 pages, $3.99.

PERSEPHONE OGN HC

Writer: Loïc Locatelli-Kournwsky

Artist: Loïc Locatelli-Kournwsky

Cover Artist: Loïc Locatelli-Kournwsky

French author Loïc Locatelli-Kournwsky presents a modern-day retelling of the Greek myth of Demeter and her daughter Persephone in an exciting universe that blends high-fantasy adventure with visuals reminiscent of Japanese anime and 1950s American-style comics. Persephone may be the adopted daughter of the famous magician Demeter, but she struggles to find her place alongside such a force of nature. Persephone's desire to find out where she belongs takes her on an epic adventure deep into the Underworld, where she'll discover who--or what--she is.

$19.99.

MOUSE GUARD VOLUME 3: THE BLACK AXE BLACK & WHITE EDITION HC

Writer: David Petersen

Artist: David Petersen

Cover Artist: David Petersen Experience Mouse Guard: The Black Axe, the third volume in David Petersen's Eisner Award-winning fantasy series, like never before in this stunning black-and-white, oversized collection. Matching the page size of Petersen's inked pages and featuring vellum overlays mimicking his process of conveying weather effects, this gorgeous edition brings readers as close as possible to holding the series' original artwork. With a hand-numbered, limited print run featuring a slipcase and felt cover, Mouse Guard: The Black Axe Black and White Edition is an experience to be treasured and pored over by collectors and art enthusiasts alike. Set in 1115, this beautifully illustrated prequel to Fall 1152 & Winter 1152 spins the tale of how the wise oldfur Celanawe came to own and take up the legendary weapon and the title of The Black Axe.

$99.99.

JIM HENSON'S THE DARK CRYSTAL: A DISCOVERY ADVENTURE HC

Writer: N/A

Artist: Ann Marcellino

Cover Artist: Ann Marcellino Delve deep into the world of Jim Henson's beloved creation The Dark Crystal in this interactive Discovery Adventure!

Join Jen and Kira on a grand adventure through the world of Thra in their journey to restore the Dark Crystal. Help them find the missing shard, evade Skeksis, and heal their land. Each page contains dense artwork with hidden treasures waiting to be found as readers rediscover the magic of the cult-classic film, with lush spreads that present Jim Henson and Brian Froud's fantastical vision of Thra and the wonderful creatures that live there. Featuring bonus challenges that take viewers deeper into the Crystal Castle or Aughra's Observatory.

$14.99.

THE POWER OF THE DARK CRYSTAL #12

Writer: Simon Spurrier

Artists: Kelly and Nichole Matthews

Main Cover: Mark Buckingham

Subscription Cover: Sana Takeda

Thra will never be the same after their world is irrevocably changed by the events in the Fireling realm of Mithra.

32 pages, $3.99.

JIM HENSON'S LABYRINTH #2

Writer: Simon Spurrier

Artist: Daniel Bayliss

Main Cover: Fiona Staples

Subscription Cover: Rebekah Isaacs

The Goblin King's mother enters the Labyrinth, discovering a strange and marvelous world unlike anything she could imagine and one much different than what Sarah will encounter years later.

32 pages, $3.99.

JIM HENSON'S STORYTELLER: FAIRIES #4

Writer: Celia Lowenthal

Artist: Celia Lowenthal

Main Cover: Celia Lowenthal

Variant Cover: Sas Milledge

A young shepherd is lured to the realm of fairies, shrunken down to their size and in awe of their magical lands. He lives in great happiness there until one day he finds a fountain, which the fairies say can provide all of man's desires. The shepherd is enticed, but like many things in the realm of fairies, not everything is what it seems.

32 pages, $3.99.

MECH CADET YU #7

Writer: Greg Pak

Artist: Takeshi Miyazawa

Main Cover: Takeshi Miyazawa

Subscription Cover: Marcus To

Stanford and his fellow students are enlisted into Earth's last-ditch effort to drive off the Sharg invasion.

32 pages, $3.99.

MECH CADET YU VOL. 1

Writer: Greg Pak

Artist: Takeshi Miyazawa

Cover Artist: Takeshi Miyazawa

Once a year, giant robots from outer space come to Earth and bond with young cadets from the elite Sky Corps Academy to defend the world from the terrifying aliens known as the Sharg. It's a great honor to be chosen, but this year...well, the wrong kid was picked. Greg Pak (Totally Awesome Hulk) and Takeshi Miyazawa (Ms. Marvel) team up for an action-packed and heartfelt underdog story about the true makings of heroism and friendship in the face of overwhelming odds.

Collects issues #1-4 and an exclusive behind-the-scenes look at the making of Mech Cadet Yu, including the comic short story that inspired the series.

$14.99.

GRASS KINGS #13

Writer: Matt Kindt

Artist: Tyler Jenkins

Main Cover: Tyler Jenkins

Intermix Cover: Matt Kindt

War returns to the Grass Kingdom.

32 pages, $3.99.

JUDAS #4

Writer: Jeff Loveness

Artist: Jakub Rebelka

Cover Artist: Jakub Rebelka With the fate of all of life and the afterlife hanging in the balance, Judas performs an intervention on Jesus in the pits of Hell.

32 pages, $3.99.

LUCAS STAND: INNER DEMONS #2

Writers: Kurt Sutter & Caitlin Kittredge

Artist: Jesus Hervás

Cover Artist: Adam Gorham Lucas Stand enters perhaps his most dangerous era yet -- 900 A.D. Norway, surrounded by angry Vikings, with a mysterious creature on on his tail.

32 pages, $3.99.

SONS OF ANARCHY: REDWOOD ORIGINAL VOL. 3 SC

Writer: Ollie Masters

Artist: Lucas Werneck

Cover Artist: Chris Brunner

When Jax is kidnapped by a group of gangsters, the club must rally together to find him by any means necessary, even if it means partnering with enemies of SAMCRO. Writer Ollie Masters (Snow Blind, The Kitchen) and artist Lucas Werneck (Saban's Power Rangers Aftershock) conclude the authorized prologue to Kurt Sutter's critically acclaimed television series Sons of Anarchy, depicting Jax Teller's first year as a SAMCRO prospect.

$16.99.

ABBOTT #3

Writer: Saladin Ahmed

Artist: Sami Kivelä

Cover Artist: Taj Tenfold

Abbott's investigations pits her directly against some of the most powerful men in Detroit.

32 pages, $3.99.

THE COMPLETE CRIMSON HC

Writer: Brian Augustyn

Artist: Humberto Ramos

Cover Artist: Humberto Ramos The beloved Humberto Ramos (Amazing Spider-Man) and Brian Augustyn (Batman: Gotham by Gaslight) series, Crimson, returns! For the first time ever, experience Alex Elder's ascension from vampire to chosen one in a comprehensive, prestigious hardcover format. This is the book fans have been waiting for! Collects all 24 issues, Crimson: Scarlett X Blood on the Moon, and the Crimson Sourcebook.

$125.

THE UNSOUND SC

Writer: Cullen Bunn

Artist: Jack T. Cole

Cover Artist: Jack T. Cole

Eisner Award-nominated writer Cullen Bunn (Harrow County, The Empty Man) is joined by brilliant newcomer artist Jack T. Cole to present a surreal psychological horror series that will have you questioning what it is to truly be crazy...

Ever since she was little, all Ashli wanted was to help people. It's why she went to nursing school, and it's why she signed up for the vacant position at Saint Cascia, despite the psychiatric hospital's less-than-sterling reputation. But when strange occurrences begin in the midst of her very first day on the job, Ashli is forced to escape through the labyrinthine bowels of the asylum to not only help her fellow nurses, but to save herself.

$19.99.

PLANET OF THE APES: URSUS #3

Writer: David F. Walker

Artist: Christopher Mooneyham

Main Cover: Paolo Rivera

Intermix Cover: Michael Allred

Subscription Cover: Becca Carey

Feeling betrayed by Zaius taking control over the investigation, Ursus rallies his forces to forever put to rest the threat that is man.

32 pages, $3.99.

KONG ON THE PLANET OF THE APES #5

Writer: Ryan Ferrier

Artist: Carlos Magno

Main Cover: Mike Huddleston

Connecting Variant: Carlos Magno

Pulp Variant: Robert Hack

Having brought Kong from Skull Island to Ape City to quell the uprisings, Zaius realizes the situation is rapidly spinning out of control, as Kong is not the only visitor from Skull Island.

32 pages, $3.99.

WWE #15

Writers: Dennis Hopeless, Tini Howard

Artists: Serg Acuña, Hyeonjin Kim

Main Cover: Dan Mora

Action Figure Variant Cover: Adam Riches

RAW Connecting Cover: Brent Schoonover

Kevin Owens Variant Cover: Andy Belanger

The Women's Evolution continues as the Four Horsewomen -- Becky Lynch, Charlotte Flair, Bayley, and Sasha Banks -- climb the ranks of NXT. Plus, the second chapter of the backup story spotlighting the rise of Asuka from Tini Howard (Mighty Morphin Power Rangers: Pink) and Hyeonjin Kim (Sisters of Sorrow)!

32 pages, $3.99.

THE AMORY WARS: GOOD APOLLO, I'M BURNING STAR IV #11

Writers: Claudio Sanchez & Chondra Echert

Artist: Rags Morales

Cover Artist: Rags Morales

As Claudio and Ambellina's assembled army nears a victory against Wilhelm Ryan, Chase enables the Crowing to enter the Willing Well to face the Creator for the first time.

32 pages, $3.9.

BIG TROUBLE IN LITTLE CHINA: OLD MAN JACK #7

Writers: John Carpenter & Anthony Burch

Artist: Jorge Corona

Main Cover: Greg Smallwood

Action Figure Subscription Cover: Michael Adams & Marco D'Alfonso

Connecting Incentive Cover : Will Robson

Jack and his increasingly improbable team break into the Tower of Skulls to save an old ally who could change the tide of this fight-- if they can make it in time!

32 pages, $3.99.

FENCE #5

Writer: C.S. Pacat

Artist: Johanna The Mad

Cover Artist: Johanna The Mad

Seiji's calm is badly rattled over a lost match and his mysterious past begins to come out.

32 pages, $3.99.

MISFIT CITY VOL. 2

Writers: Kirsten "Kiwi" Smith, Kurt Lustgarten

Artist: Naomi Franquiz

Cover Artist: Naomi Franquiz After discovering a secret entrance to the caves at Bootlegger's Bluff and finding Captain Denby still alive, the next volume of Misfit City will follow Wilder, Macy, Dot, and Karma as they continue the hunt for Black Mary's treasure. Collects issues #5-8.

$14.99.

GIANT DAYS #36

Writer: John Allison

Artists: Max Sarin, Liz Fleming

Cover Artist: Max Sarin

Heading into their third year at university, Esther, Daisy, and Susan are living apart from each other for the first time, and it's definitely going to be absolutely fine and not weird at all.

$3.99.

LUMBERJANES #48

Writers: Shannon Watters, Kat Leyh

Artist: Ayme Sotuyo

Main Cover: Kat Leyh

Subscription Cover: Michelle Wong

Extra, extra, read all about it! The Zodiac Cabin is putting out a camp newsletter, and Diane's horoscopes are unnervingly accurate.

$3.99.

ADVENTURE TIME: BMO BONANZA

Writers: Laura Langston, Cynthia Cheng, Nicole Mannino, Boya Sun

Artists: Laura Langston, Cynthia Cheng, Nicole Mannino, Boya Sun

Main: Meredith McClaren

Variant Cover: Nina Yoshida

It's springtime in the land of Ooo and BMO is ready to celebrate! This special one-shot features short stories centered around everyone's favorite sentient gaming system.

$7.99.

ADVENTURE TIME #74

Writer: Conor McCreery

Artist: Jorge Monlongo

Main Cover: Shelli Paroline & Braden Lamb

Subscription Cover: Emei Burrell

Magic Man is causing all of Ooo to lose its color! Only the brave hero holding this book has the power to bring color back to Ooo and set everything right before Finn, Jake, and everyone else is in black-and-white forever! Special coloring book issue!

32 pages, $3.99.

ADVENTURE TIME COMICS #21

Writers: Scott Nickel, Aaron McConnell, Matt Smigiel

Artists: Walter Pax, Aaron McConnell, Matt Smigiel

Main Cover: Bethany Sellers

Subscription Cover: Nuno Plati

Variant Cover: Sapo Lendario

Finn and Jake are on a dungeon quest and Ricardo is back to find the love of his life!

32 pages, $3.99.

ADVENTURE TIME/REGULAR SHOW SC

Writer: Conor McCreery

Artist: Mattia di Meo

Cover Artist: Phil Murphy Harvey and Joe Shuster Award-nominated writer Conor McCreery (Kill Shakespeare) and newcomer illustrator Mattia di Meo present a crossover for the ages in this mash-up of two of our favorite Cartoon Network shows! When a powerful new villain threatens to conquer Adventure Time's Ooo, Princess Bubblegum sends Finn and Jake on a desperate quest to find The Power that can save the land--a power that Skips from Regular Show just happens to be hiding! Finn and Jake's arrival only exacerbates an existing tension between Mordecai and Rigby, and the trip back to Ooo threatens to tear two sets of bros apart...forever. Collects the complete limited series.

$19.99.

PEANUTS VOL. 9 SC

Writers: Charles M. Schulz, Jason Cooper

Artists: Charles M. Schulz, Vicki Scott, Paige Braddock

Cover Artist: Charles M. Schulz Follow Snoopy, the World Famous Sergeant-Major of the Foreign Legion, on the mission of a lifetime to save his dear brother Spike, encountering adventure at every which corner of the neighborhood, from Lucy's Psychiatric Booth to Schroeder's piano. This and many more wonderful tales follow the gang in this all-new Peanuts collection from the celebrated world of Charles M. Schulz! Collects Peanuts #29-31 and Snoopy Special.

$13.99.

STEVEN UNIVERSE #14

Writer: Grace Kraft

Artist: Rii Abrego

Main Cover: Missy Pena

Subscription Cover: Eleonora Bruni

It's time for a Mr. Universe comeback concert!

32 pages, $3.99.

• gerkhan
      Me da palo hacer un hilo oficial en condiciones porque...cosas. Pero por tenerlo todo organizado en un mismo hilo y poder compartir nuestro hobby con esta saga, ire poniendo en este hilo las cosas que se vayan revelando sobre el juego.

_Plataformas: PS4, Xbox One, PC y Nintendo Switch

_Fecha(s) de salida

-13 de Octubre: Deluxe Edition y Cena Nuff Edition para PS4 y Xbox One

-17 de Octubre: Standard Edition para PS4 y Xbox One, Standard y Deluxe Edition para PC

(En Nintendo Switch aun no tiene fecha de salida)

GAMEPLAY TRAILER!:

En spoiler para que si entrais desde el movil o con mala conexion al hilo este os cargue al menos.

Roster en el juego base:

WRESTLERS:

_Aiden English

_AJ Styles

_Akam

_Akira Tozawa

_Albert

_Alexa Bliss

_Alexander Wolfe

_Alicia Fox

_Alundra Blayze

_Andre The Giant

_Apollo Crews

_Asuka

_Bam Bam Bigelow

_Baron Corbin

_Bayley

_Becky Lynch

_Big Boss Man 1991 (Prison guard)

_Big Boss Man 1999 (The Corporation)

_Big Cass

_Big E

_Big Show

_Big Show 2000

_Billie Kay

_Bo Dallas

_Booby Roode

_Booker T

_Braun Strowman

_Bray Wyatt

_Bret Hart 1997 (WWE)

_Bret Hart 1998 (WCW)

_THE Brian Kendrick

_Brie Bella

_British Bulldog

_Brock Lesnar

_Brutus Beefcake

_Buddy Roberts

_Bushwhacker Butch

_Bushwhacker Luke

_Cactus Jack 1992 (WCW)

_Cactus Jack 1998 (WWE)

_Carmella

_Cedric Alexander

_Cesaro

_Chad Gable

_Charlotte Flair

_Chris Jericho

_Chris Jericho 2000

_Christian

_Curt Hawkins

_Curtis Axel

_Dana Brooke

_Daniel Bryan

_Darren Young

_Dash Wilder

_Dean Ambrose

_Diamond Dallas Page 1992

_Diamond Dallas Page 1998

_Diesel

_Dolph Ziggler

_Dude Love

_Dusty Rhodes

_Earthquake

_Eddie Guerrero

_Edge

_Ember Moon

_Emma

_Enzo Amore

_Epico Colon

_Eric Young

_Eric Rowan

_Fandango

_Finn Balor

_Demon Finn Balor (este año es un personaje por separado en vez de un alt attire)

_Godfather

_Goldberg (WCW 1998 & WWE 2004)

_Goldust

_Gran Metalik

_Greg Valentine

_Heath Slater

_Hideo Itami

_Ivory

_Jacqueline

_Jake "The Snake" Roberts (1991 & 1996)

_JBL

_Jack Gallagher

_Jason Jordan

_Jey Uso

_Jim "The Anvil" Neidhart

_Jimmy Garvin

_Jimmy Uso

_Jinder Mahal

_John Cena

_Johnny Gargano

_Kalisto

_Kane (Masked & Corporate)

_Kane 1998

_Karl Anderson

_Kassius Ohno

_Kevin Nash

_Kerry Von Erich

_Kevin Owens

_Kevin Von Erich

_Kofi Kingston

_Killian Dain

_Konnor

_Larry Zbyszko

_Lex Luger

_Lita

_Luke Gallows

_Luke Harper

_Macho Man Randy Savage

_Mankind

_Mark Henry

_Maryse

_Michael P.S. Hayes (1986 & 1992)

_Mickie James

_The Miz

_Mojo Rawley

_Mr. McMahon

_Mr. Perfect

_Natalya

_Naomi

_Neville

_Nia Jax

_Nick Miller

_Nikki Bella

_Nikki Cross

_No Way Jose

_Noam Dar

_Paige

_Papa Shango

_Peyton Royce

_Primo Colon

_Randy Orton

_Razor Ramon

_Rezar

_Ric Flair 1988

_Ric Flair 1991

_Rich Swan

_Rick Martel

_Rick Rude

_Ricky Steamboat 1991

_Ricky Steamboat 1994

_Rhyno

_Rikishi

_The Rock

_The Rock 2001

_Roderick Strong

_Roman Reings

_R-Truth

_Rusev

_Sami Zayn

_Samoa Joe

_Sasha Banks

_Sawyer Fulton

_Scott Dawson

_Scott Hall

_Seth Rollins

_Shane McMahon

_Shane Thorne

_Shawn Michaels 1997

_Shawn Michaels 1998

_Sheamus

_Shinsuke Nakamura

_Sin Cara

_Stephanie McMahon

_"Stone Cold" Steve Austin 1997

_Sting (2015)

_Sting 1988 (Surfer)

_Sting 1991 (Surfer)

_Sting 1998 (Wolfpac)

_Sting 1999 (Crow)

_"Stunning" Steve Austin

_Summer Rae

_Sycho Sid

_Tamina

_Tatanka

_Tatsumi Fujinami

_Titus O'Neil

_TJP

_Tommaso Ciampa

_Triple H

_Triple H 1998

_Triple H 2001

_Tye Dillinger

_Tyler Breeze

_Typhoon

_Tyson Kidd

_Trish Stratus

_Ultimate Warrior

_Undertaker

_Undertaker 1991, 1998 & 1999 (Zombi, Dark Side & Ministry of Darkness)

_Undertaker 2000 (American Badass)

_Vader

_Viktor

_Xavier Woods

_Zack Ryder

MANAGERS:

_Bobby Hennan

_Lana

_Paul Ellering

_Paul Heyman

_Ted DiBiase

Probablemente haya algun duplicado/retro mas que no hayan anunciado, por ejemplo, estoy seguro de que Sting, a parte de su version mas actual de su ultimo año en la WWE, tambien incluira sus versiones del 91 y el 99 en WCW que han estado disponibles desde 2K15

Roster DLC

WRESTLERS:

_Aleister Black

_Batista 2010 (Cena Nuff Edition DLC)

_Beth Phoenix

_Drew McIntyre

_Elias

_Jeff Hardy

_John Cena One Night Stand 2006 (Cena Nuff Edition DLC)

_John Cena Wrestlemania 26 (Cena Nuff Edition DLC)

_Kurt Angle 2001 "American Hero" (Preorder Bonus DLC)

_Kurt Angle 2006 "Wrestling Machine" (Preorder Bonus DLC)

_Lars Sullivan

_Matt Hardy

_Ricky Morton

_Rob Van Dam 2006 (Cena Nuff Edition DLC)

_Robert Gibson

_Ruby Riot

Dejo tambien un par de videos de entradas que han subido hoy. Son de IGN asi que no puedo enlazarlos Ya las han subido a youtube, metere todos los videos en spoiler, igual que las imagenes por las razones expuestas debajo:

Y algunas Screenshots. Las pongo en spoiler por quienes tengais poca conexion, que no os sea imposible entrar al hilo.

Ire actualizando el hilo conforme se vayan revelando mas nombres,

Este Viernes hay un evento del juego en el que varios youtubers y, asumo, algunos medios de la prensa de videojuegos provaran el mismo con sus manos. El community manager de 2K me ha confirmado que no hay embargo de informacion para dicho evento, tan pronto como acaben seran libres de hablar de el y compartir sus impresiones.

WWE 2K18 se lanza en todo el mundo el dia 17 de Octubre para Playstation 4 y Xbox One. Mas adelante, en una fecha aun sin fijar esta confirmado que saldra para Nintendo Switch. Aunque aun no haya confirmacion de la version PC es de asumir que tambien se lanzara para dicha plataforma, desde que 2K se hizo con la franquicia ha ido saliendo todos los años 6-7 meses despues que la version de consolas.

EDIT

Codigo de colores del roster:

_RAW

_SmackDown

_NXT

_Sin asignar actualmente a ninguna marca (lesionados y gente que esta fuera por suspension o lo que sea)

_Cruserweight Division / 205 Live (tecnicamente parte del roster de RAW, pero son su propia division al margen)

_Legends / Alumni

_Versiones retro (pasadas) de wrestlers de la era actual.

Y me acabo de acordar que Paige y Summer Rae oficialmente forman parte del roster de RAW, que es adonde las asignaron en el draft de 2016.

Actualizo el hilo con los nombres de los DLCs de la edicion de coleccionista y el preorder bonus, asi como con los nombres que ha confirmado el articulo de IGN de mi segundo mensaje y los que confirmo mostrando screenshots el Episodio 4 de 2K Dev Spotlight.

• Crear nuevo...